هر طراحی وب سایت تجارت الکترونیک جریان پرداخت خاص خود را دارد که کاربر طراحی وب سایت را از سبد خرید به خرید نهایی منتقل می کند. این بر اساس آنچه کاربر طراحی وب سایت میخرد و قصد او متفاوت است، اما نهایی کردن پرداخت همیشه سخت ترین بخش است. فیلدهای صورت حساب شما باید واقعاً بازدیدکنندگان طراحی وب سایت را درگیر کند و آنها را تشویق کند که فرآیند پرداخت را تکمیل کنند. می خواهم نکات قابل استفادهای را به اشتراک بگذارم که می توانید برای بهبود طرح های فرم صورت حساب خ طراحی وب سایت ود و افزایش تبدیل های پرداخت کاربر طراحی وب سایت ، دنبال کنید. روشن کردن هدف طراحی وب سایت هدف شما طراحی وب سایت فرم هایی است که کاربران طراحی وب سایت را تشویق به خرید کند. بنابراین میخواهید این فرآیند را تا حد امکان ساده کنید، به خصوص در مرحله صور تحساب طراحی وب سایت که پول در خط است. هیچ راه واحدی برای شفاف سازی کل فرم صورتحساب طراحی وب سایت وجود ندارد. شما فقط باید هر قسمت را واضح و مختصر نگه دارید، هرگز اجازه ندهید کاربر طراحی وب سایت از تصمیم خود برای بررسی گیج یا نامطمئن باشد.
نظرات این مطلب
تعداد صفحات : 28
درباره ما
اطلاعات کاربری
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی